Helt vanlig vecka

hej där! det var ett tag sen man uppdaterade här ser det ut som?
jag är dålig på det, sorry! vissa dagar är intressantare än andra.
Så jag tänkte att jag kan skriva ner de intressanta dagarna här.. eller iaf delvis!

men så idag.. jag försöker hitta den perfekta killen? men var fan ska jag hitta honom?
Den perfekta killen har jag redan haft och undrar om han kommer tillbaka?
tror inte det emma, de är över.. över!!!

Igår va det iaf tjejkväll på jobbet, tokiga jag trodde att det var i onsdags!! huh...
Jätte trevlig kväll, make up store va där och sminkade oss också! plus 20 % på hela sortimentet!
yey, jag ska piffa upp min sminkväska idag med härliga ögonskuggor och aaallt! me like
idag är det praktik också, blä blä blä.. de hoppar jag över (a)
längtar bara tills nästa vecka! Då jäklar är vi lediga i en hel vecka.
Då ska jag och jenny till danmark och festa hade vi tänkt.
Eric och hans kompisar kommer ner från sthlm och vi tänkte passa på att träffa dom där
Lite teneriffa reunion x2!

over and out
puss och kram
emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback