fredagskul

tjoflöjt, idag mår jag lite mindre bra. Men på tanken av gårdagen så gör det absolut ingenting! :)
Tåget gick först till kävlinge hem till micke på lite förfest.. trevligt!
Efter det åkte jag och Julia till Malmö för och träffa upp ludde (min pojkvän) som va och festade hos Linus.
Där va många, och ett och annat hände. Både bra och dåliga saker.. men det håller jag tyst om idag. hhiih...

idag fyller mammis år och det firas med middag med släkten ikväll! Dessutom fick hon en jättefin bukett blommor av mig. "gud vad jag är en snäll dotter"!!
Sen kommer Julia och vi ska vidare till malmö på grillfest..
jädrar.. kanske borde sluta dricka? idag har vi inte mått toppen

här är en bild på mig och älskling sen igår, enjoi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback