2009, nytt år och nya möjligheter

ja, då står man där. klockan slår 12 och helt plötsligt firar man ännu ett år som jordbo.
2009.. tiden går väldigt snabbt. håller ni inte med? känns som om man precis var 6 och sprang
runt på stranden i beddinge. Detta året är fyllt med förväntningar.
i maj åker jag, jolly, rebecca och walle till prag. vilket kommer bli oförglömligt kul!
sen i juni planerar vi faktiskt att dra till lloret de mar.. någon som varit där?
Det verkar ritkigt kul faktiskt, så bokningen blir väl om ett par månader ungefär..

Jag va ju med om en bilolycka för lite mer än en månad sedan. Blev påkörd när jag cyklade..
har haft kontakt med försäkringsbolag osv idag och kommer få skadestånd.
undra hur mycket det blir?
ny laptop står höst på önskelistan
och resor såklart!

det var allt för mig idag, och nu kör vi en daglig uppdatering!
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback